De achtergrond van Karin van den Berg

  • Karin van den Berg

    Marketing Creator

    MarketingCreator_Karin_van_den_Berg(k)

De expertise van Karin van den Berg

Karin van den Berg: “Zichtbaarheid staat voor mij persoonlijk voor je kwetsbaarheid durven tonen. Het is voor mijzelf een groeiproces geweest. Mijn verhaal begint in mijn jeugd. Al jong merkte ik dat mensen hun eigen leefomgeving hebben en daarmee hun eigen: wereld, grenzen, normen en waarden. Mijn opleidingen zijn een combinatie van creativiteit, techniek en een zakelijke insteek geweest. Jong op kamers en daardoor vroeg zelfstandig.”

De opgebouwde expertise heeft Karin van den Berg gerealiseerd tijdens een mooie carrière in de automotive industrie bij een multinational. Honda een prachtig automotive merk! Vanuit aftersales en business development heeft Karin van den Berg geleerd, hoe je bedrijven helpt om extra omzet te realiseren met effectieve marketingactiviteiten, inkoop en verkoop strategieën, efficiënte processen en loyaliteitsprogramma’s. Voor B2B (dealernetwerk) en voor B2C (consumenten).

Marketing- en sales-opleidingen en interne trainingen hebben gezorgd, dat deze activiteiten tot betere resultaten gingen leiden.

De stap naar ondernemerschap met Marketing Creator

Door de start van haar eigen bedrijf, Marketing Creator, in 2012 binnen een ondernemersnetwerk is de persoonlijke ontwikkeling van Karin van den Berg verder gegaan. Door haar rustige aard weet zij goed te luisteren en analyseert zij graag  en kijkt zij naar de ontwikkelingen richting de toekomst. De techniek, automotive, innovatie, blockchain zijn haar focus gebieden om haar kennis verder uit te breiden en toe te passen bij haar klanten.

In 2016 is zij zich gaan richten op marketing, online marketing in combinatie met social media voor het midden en kleinbedrijf. Zij heeft voor hele diverse bedrijven mogen werken waardoor haar expertise is gegroeid. De verbinding tussen de zakelijke wereld, de technische automotive en het MKB. Dat is voor mij de uitgelezen kans om strategische partnerschap in te zetten voor mijn klanten. Mijn Japanse leerschool en franchise is een uitkomst. Ik werk met een altijd voortdurende verbetercyclus voor al mijn activiteiten. Leren door te doen, bij te stellen en door te gaan.

De focus van Karin van den Berg richt zich met name op strategisch partnerschap voor MKB, automotive en franchiseorganisaties

Strategisch partnerschap voor meer omzet en minder verlies

17 jaar automotive ervaring waarbij 11 jaar aftersales & business development bij Honda Motor Europe

honda-png-honda-text-logo-2200x500-hd-png-2200

This post is also available in: Engels