De achtergrond van Karin van den Berg

  • Karin van den Berg

    Marketing Creator

    MarketingCreator_Karin_van_den_Berg(k)

De expertise van Karin van den Berg

Karin van den Berg: “Zichtbaarheid staat voor mij persoonlijk voor het durven tonen van je kwetsbaarheid. De levenslessen in het leven maken dat je als mens groeit. Mijn verhaal begint in mijn jeugd. Al jong merkte ik dat mensen hun eigen leefomgeving hebben en daarmee hun eigen. Een wereld met andere grenzen, normen en waarden. Mijn opleidingen zijn ontstaan vanuit een combinatie van creativiteit, techniek en een strakke zakelijke omgeving.”

Karin van den Berg: “Vanuit een continu proces van willen groeien, leren en ontdekken heb ik uiteindelijk een expertise opgebouwd in de Automotive industrie. Honda is een prachtig Automotive merk! Vanuit aftersales en business development heb ik geleerd waarom bedrijven helpen met hun groei zo motiverend is. Door effectieve marketingactiviteiten, inkoop en verkoopstrategieën, efficiëntere processen en loyaliteitsprogramma’s. Voor B2B (dealernetwerk) en voor B2C (consumenten).”

Nima Marketing Sales, andere marketing & sales-opleidingen en de interne bedrijfsontwikkelingstrainingen hebben gezorgd, dat de activiteiten tot betere resultaten gingen leiden.

De stap naar ondernemerschap met Marketing Creator

Karin van den Berg: “Mijn eigen bedrijf, Marketing Creator, ben ik in 2012 gestart binnen een ondernemersnetwerk.  Mijn jarenlange Job-crafting en persoonlijke ontwikkeling als ondernemer heeft mij gemaakt tot de ondernemer die groot kan denken en de focus heeft om de weg ernaar toe goed te begeleiden.

Doordat mijn rustige aard weet ik goed te luisteren en te analyseren. Ik kan warmlopen voor de nieuwe technologische ontwikkelingen die onze dagelijkse werkzaamheden veranderen. De techniek, Automotive, marketing automation, innovatie, robotsering en blockchain zijn kennisgebieden die ik onderzoek en waar mogelijk graag toepas bij klanten die zich door ontwikkelen.

Op dit moment heb ik voor verschillende bedrijven mogen werken, van techniek, autobedrijven, retail, handel, lifestyle en gezondheid. Mijn expertise is hierdoor verder gegroeid binnen het MKB. Ik heb een focus aangebracht op de Automotive, techniek, franchise, lifestyle en gezondheid.

Verbinding maken met de ondernemer, zijn of haar huidige situatie en de visie voor de toekomst van het bedrijf. Dat is voor mij de uitgelezen kans om strategische partnerschap in te zetten voor mijn klanten. Mijn Japanse leerschool vanuit een harde franchise met een groot partnernetwerk zorgt dat ik kijk naar de overkoepelende behoefte en de behoefte van de individuele ondernemer. Ik werk met een altijd voortdurende verbetercyclus voor al mijn activiteiten. Leren door te doen, bij te stellen en door te gaan.

De focus van Karin van den Berg richt zich met name op strategisch partnerschap voor MKB, automotive en franchiseorganisaties

Strategisch partnerschap voor meer omzet en minder verlies

17 jaar automotive ervaring waarbij 11 jaar aftersales & business development bij Honda Motor Europe

honda-png-honda-text-logo-2200x500-hd-png-2200

This post is also available in: Engels